Spet so tu toplejši meseci in razna dela in delovne zapore na avtoceatah po Sloveniji. Z vesoljnim internetom bi rad podelil težko dojemljivo skrivnost ravnanja pred delovno zaporo.
Ker se običajno ob delu na avtocesti vozišče zoža na en pas se moramo vsi vozniki nekako spraviti na en vozni pas. Običajno je zožanje označeno vsaj 1 km prej, puščice na tablah pa tudi že kažejo na kateri pas bontreba zaviti. Situacija ki se pojavi običajno je, da promet poteka po obeh pasovih do zadnjega metra. Tik pred zaporo pa se potem obe koloni ustavita. Ena zato ker čez valjar pač ne more, druga pa ker tista ki bi morala pod valjar sili na prosti pas. A JE TEGA RES TREBA?
Če bi se vsi takoj ko opazimo tablo za zaporo pasu razvrstili na prost pas, bi bile kolone minimalne. Ob tem moramo upoštevati, da je ob takšnih situacijah varnostna razdalja pri nas še vedno mit.
Se pravi pred delovno zaporo se vedno čimprej razvrstimo na prosti pas in pustimo prostor pred seboj vsaj še za dva avtomobila. Sigurno se bo še kdo vrinil.